ورود به ناحیه کاربری
ثـبت نـام
0935-46-40-600

قوانین سادهکو هاست


آخرین بروزرسانی: 16 بهمن 1396، 00:37
کاربر مي پذيرد كه مسئوليت كامل هرگونه اطلاعات، فايل، تصوير و نيز ساير مواردي كه درون سرور/هاست خود قرار مي دهد، با خود او مي باشد و هيچگونه مسئوليتي در اين زمينه متوجه سادهکو هاست نمي باشد. راه اندازی وب سایت های غیراخلاقی برروی سرورها نقض قانون سادهکوهاست به شمار می آید.
متقاضي همچنين متعهد مي گردد كه كليه قوانين حقوق تاليف بين المللي و داخلي را در سايت خود رعايت نموده و از ايجاد مزاحمت براي ساير كاربران اينترنت، اقدام به دستكاري و نفوذ به سايتهاي ديگران، هرگونه استفاده غير قانوني از ايميل خود و ساير موارد مشابه پرهيز نمايد, هرگونه تخلف از نوع استفاده از سرویس مشمول قانون تجارت الکترونیکی خواهد بود
۱- کاربر موظف میباشد که اطلاعات تماس خود را به درستی وارد کند. در صورت عدم صحت اطلاعات, سادهکوهاست حق انسداد سرویس را تا تصحیح و تایید اطلاعات کاربر، محفوظ دارد..
۲- رعایت ادب در تماس با پشتیبانی الزامی میباشد. لطفا از استفاده از الفاظ زشت خودداری کنید. در صورت مشاهده سادهکو هاست میتواند سرویس و اکانت کاربر را مسدود نماید.
۳- سرور های تحویل داده شده بصورت خام میباشد. هرچند امکان این وجود دارد که با تیکت دادن به پشتیبانی, نرم افزار های مورد نیاز سرور نصب شود, اما این از وظایف سادهکو هاست نیست و ما صرفا جهت رضایت شما این کار را انجام خواهیم داد. ضمنا مشکلات نرم افزاری خارج از لایه سیستم عامل (در سرورهای مدیریت نشده) کاملا به عهده کاربر بوده و سادهکوهاست مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.
تبصره: در صورتی که سرویس بطور مدیریت شده باشد، موارد فوق بصورت توافقی با کاربر خواهد بود و شامل این بند نخواهد شد.
۴- کاربر در صورت استفاده از سرویس ما, باید با قوانین دیتاسنتر مربوطه و قوانین آن کشور موافقت کند. در صورت نقض قوانین سادهکوهاست و یا دیتاسنتر میزبان سرور و انسداد سرویس، سادهکوهاست حق حذف کامل اطلاعات کاربر پس از سه اخطار را دارد.
۵- امکان بازگشت وجه سرویس های ماهانه در دوره اول تا ۴۸ ساعت, و سرویس های سه ماهه, شش ماهه و سالیانه تا ۷ روز با کسر مبالغ هزینه شده (معمولا برابر با 7000تومان است) میسر مباشد.
۶- صورتحساب دوره بعدی سرویس 14 روز قبل از پایان موعد ارسال میشود. همچنین، ایمیل مربوط به پرداخت صورتحساب بصورت دوره ای (14/7/3/2/1 روز قبل از تاریخ سررسید) ارسال میشود و کاربر موظف به پرداخت به موقع آن میباشد و اطلاعات کاربر حداکثر ۴۸ ساعت پس از پایان دوره حذف خواهد شد. پس از این زمان سادهکو هاست هیچ تعهدی برای نگهداری اطلاعات کاربر نمیدهد.
۷- در صورت ارسال هرگونه ابیوز از سوی دیتاسنتر, سرویس کاربر مسدود شده و کاربر موظف به پرداخت جریمه برای فعالسازی مجدد سرویس خود میباشد. همچنین هیچ گونه نسخه پشتیبانی ارائه نخواهد شد
8- سادهکوهاست خود را موظف به بک آپ گیری از هاست های اشتراکی و سرویسهای وابسته به آن (نمایندگیها) بصورت دوره ای و در دوره های روزانه/هفتگی/ماهانه برروی دو لوکیشن فیزیکی خارج از سرور اصلی میداند، اما بک آپ گیری از هاست های دانلود و سرورهای مجازی/اختصاصی به عهده کاربر میباشد. همچنین ذخیره بک آپ به معنای ارائه آن در هر زمان به کاربر نیست و کاربر بهتر است بصورت جداگانه، خود نیز از اطلاعات خود بک آپ تهیه کند.
۹- تحویل اکثر سرویسهای سادهکوهاست بصورت کاملا خودکار و سیستمی انجام خواهد شد، اما در برخی موارد نیاز به بررسی بخش پشتیبانی دارد که در این موارد، تحویل سرویس ها ممکن است تا 48 ساعت(کاری) پس از پرداخت سرویس به طول بینجامد.
۱۰- تمامی وجه هایی که کاربر از طریق بازاریابی کسب میکند, تا ۷ روز تایید شده و امکان واریز به حساب کاربری کاربر, وجود دارد. همچنین, امکان واریز به حساب بانکی با کسر ۵۰۰تومان کارمزد هم وجود دارد.
۱۱- کلیه قیمت های سرویس های خارجی تا پایان ماه میلادی فعلی معتبر بوده و پس از پایان ماه میلادی در صورت تغییر نرخ ارز بیش از ۵%, قیمت سرویس ها هم بروزرسانی خواهد شد.
۱۲- سادهکو هاست میتواند بی هیچ اطلاعیه قبلی این صفحه را ویرایش کند و کاربر موظف به بررسی این صفحه بصورت دوره ای میباشد. پرداخت هرگونه صورتحساب پس از آخرین تاریخ ویرایش قوانین, به منزله تایید کامل قوانین سادهکوهاست خواهد بود
۱۳- در صورتیکه مشکلاتی برای سادهکو هاست پش آید و این مشکلات از عهده مسئولین این شرکت خارج باشد و موجب قطعی ارتباط و یا از کار افتادن خدماتی که شرکت به مشتری ارائه میدهد، گردد، این مورد از عهده مسئولین شرکت خارج میباشد از میان اتفاقات مزبور می توان به مواردی مانند آسیب دیدگی ماهواره های مخابراتی، پدیده های مخرب جوی، اشکالات خطوط مخابراتی، تاخیر در پاسخگویی شرکتهای خارجی فراهم کننده خدمات درخواستی به هر میزان زمانی، ممنوعیت به کارگیری اینترنت در خارج یا داخل کشور، جنگ، تغییر در قوانین داخلی یا خارجی، اجبار شرکتهای بین المللی جهت دریافت مبالغ اضافی جهت پایدار ماندن خدمات مربوط به میزبانی وب، تحریم های بین المللی ، تغییرات در قوانین و بوجود آمدن مشکلات ارزی، اقتصادی، واردات و صادرات، تغییرات نرخ ارز و مشکلاتی از این قبیل که خارج از عهده سادهکو هاست باشد را اشاره نمود .
۱۴- کاربر موظف است تا در صورت بروز هرگونه اختلافی, ابتدا آن را با پشتیبانی سادهکو هاست در میان بگذارد و در صورتی که ما نتوانستیم مشکل را رفع کنیم, کاربر میتواند آن را در مکان های عمومی به اشتراک بگذارد. در صورتی که رایزنی های لازم انجام نگردد, سادهکو هاست میتواند سروس و اکانت کاربر فوق را مسدود کرده و همچنین حق شکایت از کاربر خود را برای خود محفوظ میدارد.
۱۵- هر کاربر تنها میتواند یک اکانت داشته باشد و در صورت مشاهده مولتی اکانت, همه حساب ها مسدود و سرویس های کاربر حذف خواهد شد.
۱۶- زمان پاسخگویی به تیکت ها در ساعات کاری حداکثر ۱ ساعت و در ساعات غیر کاری ممکن است تا ۱۶ ساعت طول بکشد.
۱7- ارائه بک آپ از فایل های سرور پس از اتمام آن, ممکن نمیباشد. و طبق بند ۶, فایل های کاربر نگهداری خواهد شد و ایشان میتواند سرویس خود را تمدید کند و فایل ها در دسترس خواهند بود.

تمامی حقوق مادی و معنوی این قالب برای سادهکو هاست محفوظ میباشد. هرگونه کپی برداری حرام است و پیگرد قانونی در پی دارد.
© سادهکوهاست 1396-1393 | طراح قالب: سیدشاکری